Arbejder med din advokat, fast ejendom

Køb eller salg af et hjem vil sandsynligvis være en af dine største og vigtigste finansielle transaktioner. Før du underskriver en kontrakt til at købe eller sælge en bolig, bør både køber og sælger konsultere en advokat for at sikre, at fast ejendom transaktionen behandles lovligt og professionelt.
Selv om en advokat ikke er en nødvendig del af processen, især i mange stater hvor spærrede virksomheder vil deltage på alle afsluttende transaktionsdetaljer, en advokat kan beskytte dine interesser og hjælp du løse eventuelle juridiske problemer inden de kommer ind en retligt bindende kontrakt.
Undertiden købere føler behov for at underskrive en kontrakt hurtigt og har ikke tid til i første omgang kontakte en advokat. I disse tilfælde, kan købere omfatter sprog i den kontrakt, der vil give deres advokat tid til at give endelig godkendelse på aftale-normalt inden for tre til fem bankdage. Dette giver mulighed for både købere og sælgere at fremskynde kontrakt proces uden frygt for utilstrækkelig advokatbistand.
Sælgere og købere både bør stifte bekendtskab med fast ejendom transaktionsprocessen før du vælger en advokat. Lære de formelle skridt i transaktionen vil hjælpe købere og sælgere vælger den rigtige advokat og fortsætte med tillid. I hele processen, advokater skal deltage i en række ansvarsområder, herunder høring forud for undertegnelsen af kontrakten, forberede eller godkende kontrakten, undersøge dokumenter og føre tilsyn med gennemførelsen af transaktionen.
Advokaten skal være ansvarlig for forberedelse eller evaluering af dokumenter, som måtte være nødvendige for at fuldføre overførslen af ejendommen. Der er normalt flere dokumenter at forberede i enhver transaktion, fast ejendom, og advokaten kan vurdere og forklare hvert dokument køber eller sælger, som han eller hun repræsenterer. Gerningen, slutseddel, pant, egenveksel, titel engagement og den afsluttende erklæring er kun et par af de vigtige dokumenter, som en advokat skal gennemgå med sælgeren eller køberen inden lukning.
En af advokats vigtigste ansvarsområder i fast ejendom transaktionen er at bestemme tilstanden af sælgerens adkomst til ejendommen. Gennem denne proces, vil advokaten opdage hvis sælgeren er den juridiske ejer af ejendommen, og hvis der er ubetalte realkreditlån eller pant, som skal afregnes før titlen til egenskaben kan overføres korrekt. Advokaten vil også opdage eventuelle begrænsninger eller servitutter, der er på ejendommen og status for eventuelle ubetalte ejendomsskatter eller vurderinger.
Køberen, sælgeren og deres advokater vises normalt sammen pÃ¥ et afsluttende møde at gennemgÃ¥ alle afsluttende dokumenter. Som dette møde, normalt omtalt som den “lukning,” hjælpe advokater forklare, underskrive og udveksle dokumenter og godkende eller rydde op eventuelle resterende finansielle spørgsmÃ¥l vedrørende transaktionen. NÃ¥r transaktionen er afsluttet, vil en advokat deltage til nogen endelige detaljer sÃ¥som korrekt optage gerningen, pant eller andre nødvendige dokumenter og udstedelse af titel forsikringspolicer.
Mange advokater er specialiseret, og det er vigtigt, at du vælger en, der kender fast ejendom terminologi og fast ejendom transaktion processer. Før ansætte en person, bør du diskutere alle detaljer af transaktionen med din mulige kandidatlande, herunder alle juridiske omkostninger du vil pådrage sig.
Attorney’s opgave i enhver transaktion, fast ejendom er at give juridisk ekspertise. Gennem gode rÃ¥d og grundig udførelse af alle juridiske ansvar, vil en god advokat hjælpe dig med at fuldføre din transaktion hurtigt og med tillid.

Leave a Comment

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *